FAQ

FAQ


STORLEKAR

Ta en titt på vår sizeguide.

VILKA BETALNINGSMETODER ACCEPTERAR NI?

Vi använder KLARNA Checkout för Sverige. För resten av världen använder vi DIBS och PAYPAL.


SPONSORSHIP / SAMARBETE

Vi letar efter människor som verkligen tror på konceptet och ICANIWILL. Om du vill att vi ska hitta dig, använd gärna vår hashtag #icaniwill och / eller tagga oss på Instagram (@icaniwill)

SKICKAR NI TILL HELA VÄRLDEN?


SENASTE NYTT: För närvarande är vi tvungna att sluta sälja och sända till USA. Vi arbetar med en plan för att se om vi kan fortsätta leverans till USA i framtiden. I övrigt så skickar vi till alla länder! För mer info om leveranstid, läs nedan eller kolla in våra återförsäljare och se om det finns en återförsäljare i ditt land!
Paketet skickas direkt till din brevlåda så se till att ditt namn är synligt i brevlådan


VAD ÄR LEVERANSSTID OCH KOSTNAD?

Vår ambition är att skicka din order så snart som möjligt. Om du lägger din order innan 13.00 skickas den redan samma dag! Kom ihåg att leveranstiden kan vara längre under perioder med hög försäljning och helgdagar.
I kassan ser du exakt vilka priser och leveranssätt som gäller just din order.


PRISSÄTTNING

Priserna i vår webbshop är inklusive moms (Mervärdesskatt)
Observera att lokala importavgifter kan uppstå. Dessa avgifter är på kundens eget bekostnad.
Kontakta ditt lokala tullkontor för mer information.

KAN JAG ANVÄNDA FLERA RABATTER SAMTIDIGT?

Nej det går inte. Det går dock bra att kombinera ett presentkort med en rabatt.


VART LIGGER NI?

ICANIWILL är baserat i Stockholm, Sverige


MIN BESTÄLLNING HAR INTE KOMMIT, VAD GÖR JAG?

Använd knappen Kontakta oss och använd ditt beställningsnummer som ämne och vi kommer att titta på det så fort vi kan (svarar inom 24 timmar)

HUR RETURNERAR JAG ELLER BYTER JAG EN ARTIKEL?

Du kan returnera din beställning inom 365 dagar. Vänligen skicka paketet till oss på: ICANIWILL AB, C / O Bonver Logistics, Gåshaga brygga 1 181 85 Lidingö, Sverige.

När varor returneras är fraktkostnad på egen bekostnad men vid utbyte av storlek kommer vi att bära kostnaden för att skicka den nya storleken tillbaka till dig. Observera att alla produkter som returneras måste vara i originalskick för fullständig återbetalning, inklusive etiketter och lådor etc. Lägg även till din orderbekräftelse och information om ändringen / avkastningen.

Vi accepterar inte några returer eller byten på underkläder.


KAN JAG AVBRYTA MIN BESTÄLLNING?

Om du är snabb och vi inte har skickat det ännu kan vi hjälpa dig. Vänligen använd knappen Kontakta oss.


JAG VILL FÅ TILLGÅNG TILL DE SENASTE NYHETERNA

Anmäl dig till vårt nyhetsbrev genom att lägga till ditt e-mail i rutan längst ner på sidan. Följ oss gärna på Instagram och Facebook.

FÅR JAG EN ORDERBEKRÄFTELSE NÄR JAG LAGT MIN ORDER?

Ja, när du är klar med ditt köp får du en orderbekräftelse till den e-post du angav vid beställningen. Om du inte fått beställnings- eller fraktbekräftelse, kolla din skräppost eller kontakta oss med hjälp av knappen Kontakta oss.

HAR DU FLER FRÅGOR?

Använd knappen Kontakta oss längst ner på sidan.

 

Tack!