Returer, byten och reklamationer

 

HUR GÖR JAG EN RETUR?

Du har alltid rätt att skicka tillbaka din vara. Vi har 365 dagars öppet köp på alla våra produkter.

 

1. Fyll i på orderbekräftelsen som vi skickat med i ditt paket om du önskar byta eller returnera och vad.  

2. Packa ner dina varor tillsammans med orderbekräftelse. Använd gärna samma påse/låda (eller liknande) som vi skickat dina varor i.

3. Skriv nedan adress på ditt paket:

 

ICANIWILL AB

℅ Bonver Logistics

Gåshaga Brygga 1

181 85 Lidingö

 

4. Lämna in ditt paket hos ditt närmaste postombud. Använd gärna frimärken så kommer paketet fram både snabbt och smidigt.

5. Klart! Så fort vi mottagit och hanterat din retur så sätter vi tillbaka dina pengar på samma sätt som du betalat med. 

Vi hanterar alla returer i turordning.

 

*Returer för underkläder gäller ej om etiketter och eventuella plomberingar är borttagna. 

 

HUR BYTER TILL ANNAN FÄRG ELLER STORLEK?

 

Du har alltid rätt att byta din vara. Vi har 365 dagars öppet köp på alla våra produkter.

 

1. Fyll i vad du önskar byta till på orderbekräftelsen som vi skickat med i ditt paket.

2. Packa ner dina varor tillsammans med orderbekräftelse. Använd gärna samma påse/låda (eller liknande) som vi skickat dina varor i.

3. Skriv nedan adress på ditt paket:

 

ICANIWILL AB

℅ Bonver Logistics

Gåshaga Brygga 1

181 85 Lidingö

 

4. Lämna in ditt paket hos ditt närmaste postombud. Använd gärna frimärken så kommer paketet fram både snabbt och smidigt.

5. Klart! Så fort vi mottagit och hanterat ditt byte så får du ett mail med spårningsnummer till ditt nya paket. Skulle din önskade storlek vara slut i lager kommer den att hanteras som en retur, och återbetalas.

 

*Returer för underkläder gäller ej om etiketter och eventuella plomberingar är borttagna. 

 

 

HUR GÖR JAG EN REKLAMATION?

 

Om du skulle ta emot en defekt produkt, fellevererad produkt en produkt för mycket/ för lite, eller har din produkt gått sönder vid användning så vill vi naturligtvis hjälpa dig så snart som möjligt.

Maila nedan uppgifter till support@iciw.comeller klicka här

 

- E-postadress som köpet registrerades på

- Ordernummer

- Kundnamn

- Produktnamn

- Bifoga bild

 

Vårt kundtjänst återkommer till dig så snart de kan.

 

 

 

KAN JAG ÅNGRA MITT KÖP?

Vill du ångra ett köp innan din order hunnit lämna vårt lager så maila oss omgående på support@iciw.com eller här

Vi kan dock inte garantera att vi hinner åtgärda detta innan din beställning går ut då vårt lager är mycket snabba i plock och pack men vi ska göra vårt bästa.